توسعه مهارتهای فردی

آیا شما هم از واتس آپ به تلگرام کوچ کرده اید؟

آیا شما هم از واتس آپ به تلگرام کوچ کرده اید؟

دوستان عزیز.

مدتی بود برنامه ی جدیدی را به بخش برنامه‌های شگفت انگیز اضافه نکرده بودم. به این بهانه می‌خواهم امروز برنامه ی جدیدی را به شما معرفی و به این بخش اضافه کنم که احتمالا خیلی از شما آن را می‌شناسید و تا حالا بر روی گوشی خود نصب کرده اید و از آن استفاده می‌کنید.

پس شاید بد نباشد، در مورد این نرم افزار که حتما تا حالا حدس زده اید همان تلگرام است و به تازگی محبوب خیلی‌ها شده، کمی‌بیشتر بدانیم…

اما چیزی که شاید جذاب تر از آشنایی با خود این نرم افزار باشد، ماجرای پاول دوروف – بنیانگذار جوان تلگرام –  و داستان راه اندازی آن است که برای خود من بسیار جالب و خواندنی بود.

این داستان جذاب را متمم ، اخیراً تحت عنوان:

«زاکر برگ روسی؛ داستان نرم افزار تلگرام (به روایت متمم)»

در قالب یک داستان کسب و کار دیگر – که هر یک از این داستانهای کسب و کار خود به تنهایی، خواندنی، جذاب و آموزنده هستند – منتشر کرده است؛  که به نظر من، خواندن و آشنایی با داستان جذاب پاول دوروف و به اشتراک گذاری این فایل با دوستان تلگرامی‌تان یا دوستان تان در هر جای دیگری، می‌تواند بسیار شیرین و جالب و آموزنده باشد و فعالیت در دنیای تلگرام را برای شما و دوستانتان جذاب تر کند.

( برای دانلود این داستان جالب (با فرمت pdf) کافی است روی عنوان آن در بالا راست کلیک کند و گزینه ی save as link را انتخاب نمایید.)

خوب … حالا بیایید اندکی به عقب برگردیم …

احتمالا شما هم از خبر خریده شدن واتس آپ توسط فیسبوک مطلع شده اید و سپس با ۴ ساعت قطعی واتس آپ که در روز بعد این خبر اتفاق افتاد، مواجه شده اید. پس شاید جالب باشد که بدانید  همین دو موضوع، بهانه ای شد تا خیلی از کاربران واتس آپ و احتمالا خود شما شروع به مهاجرت به نرم افزارهای مشابه کنید.

البته بد نیست بدانید که واتس آپ، هنوز ۴۵۰ میلیون کاربر فعال دارد و در هر روز، یک میلیون کاربر جدید به آن اضافه می‌شود. اما بسیاری از آنهایی که راهشان را از آن، جدا کردند، به سمت تلگرام کوچ کردند.

اما واقعا چرا تلگرام، ناگهان اینهمه محبوب شد؟ آیا واقعا از واتس آپ بهتر است؟ آیا شما هم اگر تاکنون از واتس آپ یا برنامه‌های مشابه استفاده می‌کنید، وقتش رسیده که آن را کنار بگذارید و تلگرام را جایگزینش کنید؟

بیایید در اینجا یک نگاه اجمالی به این دو داشته باشیم:

شباهت‌های واتس آپ و تلگرام چیست؟

واتس آپ و تلگرام، هر دو، یک زمینه فعالیت را به اشتراک می‌گذارند. هر دو، از شماره تلفن شما برای شناسایی و تعیین هویت استفاده می‌کنند. هر دو به شما امکان ایجاد گروه و چت در گروه و امکان به اشتراک گذاری فیلم و عکس را می‌دهند. هر دو از همان (UI (User Interface یا رابط کاربری ِ پایه استفاده می‌کنند.

اما آنها واقعاً چه تفاوت‌هایی با هم دارند و چرا همه فکر می‌کنند تلگرام بهتر است؟

برخی از ویژگی‌هایی که تلگرام را محبوب کرده؛ اینها هستند:

تلگرام امن است.

تلگرام امن

تلگرام سریع است.

تلگرام

تلگرام به شما اجازه می‌دهد تا محرمانه صحبت کنید.

تلگرام

تلگرام هرگز آگهی‌های تبلیغاتی را به شما نشان نمی‌دهد.


تلگرام

و ……

اگر باز هم می‌خواهید در مورد این نرم افزار و داستان بنیانگذارش یعنی پاول دوروف بیشتر بدانید، می‌توانید «داستان پاول دوروف و نرم افزار پیام رسان تلگرام» را بخوانید…

منابع:

guidingtech

motamem

[okbox]لینک دانلود نرم افزار تلگرام را نیز می‌توانید از برگه ی برنامه‌های شگفت انگیز دریافت کنید.[/okbox]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *