بهانه‌ای برای نوشتن

شروع یک روز جدید برای دنیا…(پیام آقای ظریف)

شروع یک روز جدید برای دنیا…(پیام آقای ظریف)

به بهانه ی ورود به مرحله ی جدیدی از مذاکرات هسته ای و چشم انداز آینده ای روشن تر برای کشورمان؛ دو مطلب، خیلی توجهم را جلب کرد که دوست داشتم با شما همراهان خوب یک روز جدید هم به اشتراک بگذارم.

اولی، تحلیلی است بسیار زیبا و قابل تأمل در خصوص مذاکرات هسته ای، از محمدرضا شعبانعلی، که امروز در وبسایت ایشان منتشر شده و من بدون هیچ گونه خلاصه گویی یا اشاره ای به نکات خوب آن، توصیه می‌کنم که خواندن آن نوشته را از دست ندهید.

مذاکرات هسته ای ایران و نقش ما در آن

(به قلم محمدرضا شعبانعلی)

دومی، مطلبی است از محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که در پیامی‌در روزهای پایانی سال در صفحه توییتر خود نوشته است.

و فکر می‌کنم اشاره به آن، در جریان فعلی مذاکرات هسته ای و در این وبسایت، خالی از لطف نباشد:

ایرانی‌ها و بسیاری مردمان دیگر نوروز یا «یک روز جدید» در اول فصل بهار را جشن میگیرند.  امیدواریم نوروز، طلیعه «یک روز جدید» برای همه دنیا باشد.

منبع:  خبرگزاری مهر

من هم ضمن آرزوی آینده ای روشن تر و آرام تر برای تمامی انسان‌ها؛ امیدوارم نوروز، طلیعه «یک روز جدید» برای همه دنیا باشد … 🙂

یک روز جدید

[okbox]درضمن… اینبار فایل شگفت انگیز دیگری را می‌خواهم به شما معرفی کنم: مجموعه فایلهای صوتی گفتگوهای دشوار (محمدرضا شعبانعلی) … برای آشنایی بیشتر با این فایل و نحوه ی تهیه ی آن، می‌توانید به برگه ی فایل‌های شگفت انگیز بروید … [/okbox]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *