بهانه‌ای برای نوشتن

قدرت قدردانی ات را از بند رها کن

قدرت قدردانی ات را از بند رها کن

قدردانی، واقعا چیز فوق العاده و شگفت انگیزیه. اما به نظر می‌رسه که ما همیشه در تلاش برای مهار کردن این قدرت هستیم و بهش کاملا بی توجهیم.

قدردانی

شما واقعا هر چند وقت یکبار، در مورد نعمت‌هایی که در زندگیتون دارید فکر می‌کنید؟؟

حتی اگه در حال حاضر در بخشی از زندگی تون درگیر و ناراضی هستین، ولی مطمئنا در بخشهای دیگری از زندگی تون، جای قدردانی بسیاری دارید. یه کم وقت بذارید و در مورد همه اون موقعیت‌ها فکر کنید….

 خوب … حالا ببینیم چطور می‌تونیم از قدرت قدردانی، برای بهتر کردن زندگی و حتی کسب و کارمون استفاده کنیم.

این واقعا برمی‌گرده به همون قانون جذب! … چیزی که شما بهش فکر می‌کنید به تحقق خواهد انجامید.

به طور هدفمند، از هر فرصت ای برای شکرگزاری و قدردانی استفاده کنید و به تحقق بهترین‌ها ایمان فعال داشته باشید و بگذارید که شما را به جلو برانند و موانع رو از سر راه شما بردارند.

حتما شنیدید که؛

ایمان راحت طلبانه یا ایمان متزلزل، هرگز کوهها را تکان نخواهد داد!”

همچنین سعی کنید همیشه با دیگران، با حس همدلی و مهربانی رفتار کنید و بدانید که؛

“هر انسانی، حلقه ای است طلایی در زنجیر خیر و صلاح ما” 

اونوقت همه ی این حس‌های خوب، در هم ضرب میشن و دوباره به شما بر می‌گردن.

اغلب، بزرگترین هدیه‌ها اون چیزهایی هستند که ما به بیرون ارسال می‌کنیم، نه اینکه منتظر برگشت اثر بومرنگ ای کارهایی باشیم که انجام می‌دیم.

اگه یادت نمیاد آخرین باری که از کسی قدردانی کردی، چه وقت بوده؛ این کار رو در اسرع وقت، در قبال کسی که فکر می‌کنی قابل قدردانی است، انجام بده.

باهاش تماس بگیر، با یک ملاقات غیرمنتظره غافلگیرش کن، و هر کاری که می‌تونی انجام بده تا او احساس ارزشمندی از خودش، در دوستی با تو پیدا کنه.

آدمها همیشه تعریف و رفتارهایی که از مهربانی سرچشمه می‌گیره رو به یاد می‌آورند و بارها و بارها توی ذهن خودشون مرور می‌کنند.

این بهترین هدیه است! …

هر وقت صحبت از هدیه میشه، ذهنمون به طرف چیزهایی می‌ره که باید به عنوان هدیه خریداری بشه، اما هدیه می‌تونه یک قدردانی کلامی‌از کسی باشه. اتفاقا این هدیه خیلی شخصی تر و منحصر بفردتره، چون انجام دادنش سخت تره! … برای کسی که چنین  هدیه ای رو از شما دریافت می‌کنه، هر کلمه و هر جمله ی شما، ارزشش خیلی بیشتر از هر شیء ای است که قرار بود از شما هدیه بگیره.

این عادت را در خودتون پرورش بدین که هر روز بخاطر چیزی در زندگی تون قدردان باشید. سعی کنید هر روز یک چیز جدید و متفاوت با روز قبل رو برای قدردانی پیدا کنید.

حتی هر روز توی آینه نگاه کنید، خودتون رو آن چنان که واقعا هستید، ارزشمند بدونید و از خودتون قدردانی کنید. این خودخواهی نیست. شما واقعا ارزشش رو دارید.

هرچه بیشتر خودتون رو به حس قدردانی عادت بدید، ذهن تون بیشتر کوک میشه تا هر روز و در هر موقعیت، به دنبال چیزهایی بگرده که بتونه بابت شون قدردان باشه.

بخاطر تمام روزهای قشنگی که هر صبح آغاز می‌کنید؛ از خداوند، از سلامتی تون، از جسم تون، از فکرتون، از تمام زیبایی‌ها و نعمت‌های بیشماری که هر روز از اونها استفاده می‌کنید و لذت می‌برید، از خانواده تون، از دوستان تون، از همکارتون، از رئیس تون، از کارمندتون، از مشتری تون و …. از هر چیزی یا هر کسی که به زندگی شما رنگ و زندگی می‌بخشه، قدردانی کنید.

و در نهایت؛ خودتون رو عمیقا و با حس قدردانی،دوست داشته باشید.

هدیه ی شما به جهان و تمام چیزهایی که در دنیا هست،

به اشتراک گذاشتن بهترین ِ خودتون است.

به دنیا هدیه اش کنید.

[warningbox]هر روز یک شگفتی، یک آموزه را ندیده اید؟ … اینجارا کلیک کنید[/warningbox]

2 دیدگاه در “قدرت قدردانی ات را از بند رها کن

  1. سلام.
    مطلب ساده ولی آموزنده ای بود. روان نوشتن در یادگیری مخاطب نقش مهمی‌دارد. شاید همین مطالب را دیگران دشوار نوشته باشند و احتمالا بازتاب کمتری گرفته اند.
    ممنون.

    1. سلام:)
      خوشحالم به اینجا هم سر می‌زنین.
      ممنونم از پیام زیباتون. و خوشحالم که از این مطلب خوشتون اومده.
      بله همینطوره… و ای کاش بتونیم حقایق جهان هستی رو به همون سادگی که وجود دارند درک کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *