الهام بخش

تو شگفت انگیزی

تو شگفت انگیزی

به یاد داشته باش که تو چقدر شگفت انگیز هستی!

و بهترین کاری که می‌توانی انجام بدهی این است که همیشه این را به خاطر داشته باشی…

735352_1ArBLRXH

تو شگفت انگیزی، همانگونه که هستی.

تو قوی تر از اونی هستی که می‌دونی.

تو زیباتر از اونی هستی که فکر می‌کنی.

تو با ارزش تر اونی هستی که اعتقاد داری.

تو دوست داشتنی تر از اونی هستی که تصورش رو می‌کنی.

من می‌دانم که تو شایسته هر چیزی که آرزوش را داری هستی.

برای ایجاد یک تفاوت در زندگی ات، پر از شور و اشتیاق باش.

برای حمایت از کسانی که دوستشون داری، پر حرارت و مشتاق باش.

سعی کن همیشه یاد بگیری، رشد کنی، مهربان باشی، بخشنده باشی، شوخ طبع باشی، باهوش باشی، شجاع باشی و … خیلی خیلی چیزهای بیشتر و بهتر …

و در ضمن …

“تو افسانه شخصی ای داری که باید آن را تحقق ببخشی. 

مهم نیست دیگران از تو حمایت کنند، نقدت کنند، نادیده ات بگیرند، تحملت کنند و….

این کار را می‌کنی چون سرنوشت تو بر روی زمین همین است. سرچشمه شادی ات همین است…” (کیمیاگر _ پائولو کوئیلو)

 قوی باش، اعتماد به نفس داشته باش. خودت باش!

تو فوق العاده ای!  تو شگفت انگیزی! … 

این را همیشه به خاطر داشته باش.

7 دیدگاه در “تو شگفت انگیزی

  1. هر طور زندگی کردن و به هر جایی رسیدن، چه خوب و مثبتش و چه بد و منفیش، تماماً به انتخاب خود آدمها برمیگرده. خوشبختی ۱ انتخابه، نه سرنوشت و شانس. من همیشه دنبال خوبی و چیزهای مثبت بودم و خواهم بود. بخاطر همین از سایت خوب شما و مطالب خوبش خوشم اومده. ازتون خواهش میکنم تجربیات، دانسته‌ها و کتاب‌های خوبی که میتونند به موفقیت آدمها کمک کنند در وبسایتتون قرار بدید. من به آموختن عشق می‌ورزم چون هر چه دارم حاصل یادگیری و آموختن بوده.
    باز هم ممنونم از لطف شما

  2. سلام
    واقعاً خیلی عالیه اینکه مطالب بسیار مفید و زیبایی که توی وبلاگ سابق و وبسایتتون میذارید و اینقدر افکار و انرژی مثبت دارید. من هم تفکرات و انتظارات خاصی توی زندگیم دارم و با تمام وجودم میخام زندگیمو دگرگون کنم. دارم تلاش میکنم خودم رو به درونم نزدیک کنم و این خیلی احساس لذتبخشیه که مطمئنم شما هم دارید.
    توانگر و خوشحال باشید
    با تشکر

    1. سلام محمد عزیز
      خیلی از لطفتون ممنونم و از اینکه فکرو حستون رو برام نوشتین.
      خیلی خوشحالم که یک روز جدید داره اینهمه آدمهای خوب و مثبت مثل شما رو جذب می کنه و مطمئنم این انرژی‌های مثبت، میتونه دنیایی رو که توش زندگی می کنیم برای همه آروم تر کنه …
      از این حرفتون خیلی خوشم اومد. اینکه گفتید: ” دارم تلاش میکنم خودم رو به درونم نزدیک کنم و این خیلی احساس لذتبخشیه…” کاملا قبول دارم. هرچی به درونمون نزدیک تر بشیم، بیرون هم خوشایند تر و قابل تحمل تر خواهد شد و نتیجه ش همون احساس لذتبخشیه که گفتید.
      باز هم ممنون و امیدوارم همیشه مطالب اینجا رو دوست داشته باشید.
      براتون آرزوی موفقیت و البته توانگری و خوشحالی می کنم.:)

  3. سلام. شهرزاد من همیشه این مطالبو تو کتابا خوندم و هیچ وقت تو دورو بریام کسی رو ندیدم که اینطوری زندگی کنه. ببین منظورم آدم مثبت و با افکار مثبت نیستا. اینکه یکی هر روز مثلا تو نیایش‌های روزانه اش اینا رو بگه یا حتی تو ذهنش به خودش تلقین کنه ندیدم (شاید جلو من این کارو نکرده). تو خودت همیشه این چیزا رو با خودت مرور می‌کنی؟ اصلا تاثیری داشته تو زندگیت. چند وقتی احساس می‌کنم باید روش زندگی و نوع نگرشم رو عوض کنم . این مدل زندگی هم یکی از راههایی که تو ذهنمه دوست دارم با یکی شروع کنم که تجربه اش کرده و نه صرفاً از روی کتابا. ممنون

    1. سلام. ممنون دوست خوب که برام نوشتی و به این موضوع خیلی خیلی خوب اشاره کردی …
      اگه جواب منو میخوای بدونی باید بگم:
      آره … بدون شک …
      در مورد من قطعاً همینطوره که می گی …
      به عبارتی شاید بتونم بگم من خودمو یه آدم کاملا شهودی میدونم و از این بابت هم خیلی خوشحال و راضیم. احساس می کنم از کودکی اینطور بودم و دلم می خواد این حالت رو حتی تا پیری حفظ کنم. دلم نمیخواد گذر زمان و افزایش سن، به تدریج منو ازش دور کنه یا بهش بی اهمیت بشم یا لابلای زندگی روزمره ام گم بشم…!
      من همیشه اینارو به خودم یادآوری می کنم. اصلا شاید یکی از دلایلی که خواستم وبلاگ داشته باشم همین موضوع بود که هی با خودم مرور و تکرارشون کنم و همزمان با آدم‌ها و دوستان خوبی مثل شما هم به اشتراک بذارم. و من هم از شماها الهام بگیرم …دلم میخواد همونطور که من میتونم از این مطالب و این یادآوری‌ها، خیلی خوب الهام بگیرم، دیگران رو هم کمکشون کنم تا اونها هم بتونن ازشون الهام بگیرن و زندگی رو خالص و شفاف، همونطور که واقعا هست ببینن، نه از پشت اونهمه غبارهایی که توی ذهنشون روی زندگی کشیدن!
      هر وقت این چیزا رو همیشه با خودم مرور می کنم و سعی می کنم ازشون دور نشم یا توی هر مورد و اتفاقی، نکته یا موضوعی شگفت انگیز و قابل تامل ازش بیرون بکشم، زندگی زیباتر و آروم تر و خالص تر به نظرم میاد و هروقت موقتا ازشون دور میشم، احساس می کنم به هم ریختم یا کم حوصله ام یا قدر چیزهایی رو که دارم نمی دونم یا برای مدتی فراموششون کردم، بعدا دوباره سعی می کنم خودمو توی مسیر درستی که برای خودم اهمیت داره و دوستش دارم و زندگی رو به نظرم زیباتر می کنه، قرار بدم.
      هنوز هم خیلی جای کار دارم … خیلی … ولی سعی می کنم توی این مسیر حرکت کنم و ازش خارج نشم…
      دوست خوب من .. چه سوال خوبی پرسیدی …:) خیلی چیزها توی ذهنم بود که نتونستم در جواب سوال خوبت بگم یا دیگه مجالش اینجا نیست … امیدوارم تونسته باشم جواب سوال خوبت رو تا حدی داده باشم.
      و چقدر خوشحالم که می دونم نوشته‌هام، یا مطالبی که انتخاب می کنم و اینجا میذارم توسط آدمهای شگفت انگیزی مثل تو خونده میشه …
      این، انرژی فوق العاده ای رو بهم میبخشه که به این راه ادامه بدم … ازت خیلی ممنونم و امیدوارم بتونی زندگی رو همونطور که واقعا دلت می خواد تجربه کنی … من هم کلا برای این موضوع در خدمتم…:)

      1. ممنون از توضیحاتت کامل بود عزیزم. اگه می‌شه تو پستات این مطلبم در نظر بگیر برا کسایی که تازه می‌خوان شروع کنن و نمی‌دونن چطور جهان اطرافشونو شهودی درک کنن . کتاب ، مقاله یا هر چیزی که مفیده رو معرفی کن لطفا. بازم ممنون از جوابت و صبری که به خرج دادی.

        1. خواهش می کنم
          چه پیشنهاد خوبی … حتما
          سعی می کنم حتما توی این زمینه و اینکه چطور میشه قوه ی شهود رو تقویت کرد، هم مطالب خوبی پیدا کنم و اینجا بذارم.
          ممنون که این نکته ی خوب رو به یادم آوردی …:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *