بهانه‌ای برای نوشتن

۱۰ علامت شاد بودن

۱۰ علامت شاد بودن

۱۰ علامتی که نشون میده، شما واقعاً شاد هستید

INFOGRAPHIC broght to you by www.networx.com

۱ . ورزش روزانهhappysign1 بر اساس نتایج مطالعه ای که به تازگی در دانشگاه
تگزاس انجام شده، افراد شاد، بیشتر از افراد دیگه، خودشون رو درگیر رفتارها و فعالیت‌هایی می‌کنند که در بهبود سلامت نقش دارن.
علاوه بر این، انجمن روانشناسی آمریکا، اعلام کرده که ورزش، به طور قابل توجهی می‌تونه به کاهش استرس در تمام سنین، کمک کنه.
۲. دوستان شاد happysign2 هر دوست شادی که به دوستان تون اضافه میشه، میتونه احتمال شادتر شدن تون رو تا حدود ۹% بالا ببره!
۳. هیجان‌های معقول   happysign3 آدم‌های شاد، به هیجان‌های عجیب و غریب نیاز ندارن. نیاز ندارن که چندین متر درون یک تنگه، شیرجه بزنن، یا برای به دست آوردن رضایت کاذب، به مواد مخدر رو بیارن. اون‌ها به واقعیات زندگی شون راضی هستن و می‌دونن که بی پروایی بیشتر، منجر به نارضایتی بیشتر میشه.
۴ . خواب کافی happysign4 شاد نبودن و ناخشنودی، مانع خواب خوب می‌شه و
داشتن سطح پایینی از استرس، باعث یک خواب خوب شبانه می‌شه.
پس اگه شما استراحت و خوابتون در طول روز مناسب و خوبه، پس به احتمال زیاد، شما جزو گروه شادها هستید!
۵.  اعتماد به نفس 
happysign5
کسانی که دائما، نسبت به تصمیم‌هاشون شک دارن و در
کارها و تصمیماتشون، ثبات قدم ندارن؛ مستعد طیف وسیعی از مشکلات روان، از جمله نوسانات خلقی، کمبود اعتماد بنفس، اضطراب و استرس قرار می‌گیرن.
۶ . زندگی در لحظه ی حال
 happysign6
آدم‌ها، وقتی ذهنشون در جای دیگه ای غیر ازفعالیت یا کاری باشه که در اون لحظه در دست دارن، کمتر شاد هستن تا وقتی که تمام فکر و ذهنشون در اون لحظه و درگیر کاری باشه که دارن انجام میدن.
۷. قدردانی
happysig7
از چیزهایی که داری، استفاده کن، به جای اینکه با تمرکز بر روی چیزهایی که نداری غصه بخوری. چیزهایی که در اختیارته رو تشخیص بده و ازشون برای خودت بهترین هدیه‌ها رو بساز. آدم‌های قدردان، از هر چیز کوچک و ساده ای که در زندگی دارن، قدردانی و شکرگزاری می‌کنند و آدم‌های شاد، آدم‌هایی هستند که بیش از بقیه، تو زندگیشون احساس قدردانی می‌کنند.
۸. تغییر وضعیت
happysig8
آدم‌های شاد، از شکست‌هاشون، درس می‌گیرن و دوباره از نو شروع می‌کنن. اون‌ها می‌تونن به سرعت از ناامیدی‌هایی که براشون به وجود میاد گذر کنن و دوباره خودشون رو توی وضعیت امیدبخش و شاد ببینن.
۹.  کشیدن تلویزیون از برق ! 

happysig9
می‌خواهید آدم شادتری باشید؟
تلویزیون رو خاموش کنید!
تحقیقاتی رو جستجو کنید که نشون میده آدم‌هایی که مدت زمان بیشتری رو به مشاهده تلویزیون می‌پردازن، در دراز مدت، تبدیل به آدم‌های ناشاد تری میشن.
۱۰. لبخند زدن happysig10 آدم‌های شاد، کسانی هستند که از درون، حس لبخند دارن. دهان اون‌ها بدون اراده همیشه حالت لبخند داره و صورتشون گشاده است و همه از بودن در کنار آن‌ها لذت می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *