بهانه‌ای برای نوشتن, دانستنیها

وقتی که نیاز، ما و اپلیکیشن‌ها را با هم آشنا میکند

احتمالاً شما هم مثل من، توی موبایل یا تبلت تان، اپ‌های مختلفی دارید، که از برخی زیاد استفاده می‌کنید و از برخی کمتر یا از برخی اصلاً استفاده نمی‌کنید.

برخی از آنها را مواقعی که انگشت بر روی صفحه می‌لغزانیم و به دنبال اپ‌های آشنای همیشگی مورد استفاده مان می‌گردیم، مدام رد میکنیم و از زیر چشم می‌گذرانیم، بدون اینکه متوجه ی نام یا کاربرد دقیق آنها باشیم.

گاهی هم آنها را بر روی موبایل مان نداریم و نام شان را از این طرف و آن طرف شنیده ایم، و چون نیاز خاصی در استفاده از آنها نداشته ایم، آنچنان که باید توجه مان را جلب نکرده اند و به سرعت نام شان را فراموش کرده ایم.

اما، وقتی که نیاز خاصی پیدا می‌کنیم؛ یکی از همان اپ‌هایی که با آنها بسی بسیار غریبه بودیم، به یاری مان می‌شتابند و در کنار اپ‌های آشنای همیشگی، رخ می‌نمایند.

یکی از این اپ‌های غریبه ای که در تعطیلات نوروزی، با هم آشنا شدیم و بسیار به دردم خورد و در پایان دیدارها، به پر کاربردترین نُقل محفل بین خانواده و میهمانهای نزدیکِ نوروزی مان، برای انتقال عکسهای مشترکی که هر یک در موبایل یکی از ما جا خوش کرده بودند، تبدیل شد؛ اپلیکیشن SHAREit بود.

shareit

به یُمن این آشنایی، اپ SHAREit به یکی از محبوب ترین اپ‌های موبایل و تبلت من در این ایام تبدیل شد.

به نظر میرسد در این انتقال، کیفیت عکسها هم بیشتر از انتقال با تلگرام و برنامه‌های اینچنین حفظ می‌شود.

جالب است که الان دوباره سری به مطلب خوب ده اپلیکیشن برتر موبایل من (اندروید یا iOS یا ویندوز) در متمم زدم و دیدم خیلی از دوستان متممی‌مان هم به این اپ اشاره کرده بودند.

شاید شما قبلاً این اپ را می‌شناختید و از آن زیاد استفاده می‌کرده اید؛

اما گفتم به این بهانه، آن را معرفی کنم تا اگر احتمالا آن را قبلاً مانند من، آنچنان که باید نمی‌شناختید و همیشه مثل دو غریبه از کنار هم بی تفاوت رد می‌شدید، اگر موقعیتی پیش آمد که نیاز به ارسال و دریافت عکس – یا هر نوع فایل دیگری – با عزیزانتان (البته در صورتی که در محدوده ی کوچک شبکه ی SHAREit قرار داشته باشند)، شما را به سوی آن می‌کشانَد؛ از آن چشم نپوشید و بی تفاوت از کنارش رد نشوید و دستش را به گرمی‌بفشارید.

 

دانلود SHAREit برای Android

دانلود SHAREit برای ios

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *