الهام بخش

خودت را در چیزی بزرگ “حل ” کن!

خودت را در چیزی بزرگ “حل ” کن!

“حل شدن” برای من یک کلمه جالبیه. عناصر مختلف توی آب داغ حل میشن تا یک دسر ژله رو بوجود بیارن. باران در طی سالها و با بارش آرومش بر روی کوه سنگی، برآمدگی‌های کوه رو میتونه در خودش حل کنه و …

شما هم میتونید خودتون رو در چیزی بزرگ حل کنید!

735352_KprBfnXx

درواقع وقتی شما بتونید خودتون رو در چیزی بزرگ حل کنید، اونوقته که خودتون رو بصورت کامل پیدا خواهید کرد و به عظمت بیشتری خواهید رسید.

این مثل همون چیزیه که در طی قرنها، عشاق به هم گفته اند، مثل : ” من در عشقمون احساس کامل بودن می‌کنم“، یا ” تو منو کامل می‌کنی.”

این کامل بودن از اینجا میاد که اون دو عاشق، دو شخصیت رو در یک رابطه حل میکنن.  و … حالا چیزی بزرگتر بوجود اومده .

735352_wdMQQWsJ

می‌پرسید “چگونه این خوشبختی رو پیدا کنیم؟”

جواب اینه : “در چیزی بزرگ و کامل حل بشید!”

اون چیز بزرگ و کامل:  روح جهان ، روح خداوند یا تائو نام داره. برخی میگن تائو ، خود جهانه. تائو عشق کامله.

عشق کامل : پذیرش کامل و عشق بی قید و شرطه. خوشبختی شما در این پذیرش کامله.

احساس و دانشی بزرگ تر از این نیست که شما لحظه ای را که در اون هستید به طور کامل بپذیرید.

عشق کامل به شما اجازه میده که درست همون چیزی باشید که هستید و همون گونه که هستید و آنگونه که میتونید باشید، دوست داشتنی باشید.

735352_ooMbZAIF

وقتی به تائو اجازه میدید که از این لحظه تا لحظه‌های بعد و لحظه بعد و لحظه بعد … ، از نوک سر تا کف پا به زندگی شما نفوذ پیدا کنه، شما شاد هستید. شما کامل هستید. شما خودتون رو در عظمتی درونی حل شده خواهید یافت که برای تمام عمر شادمانی رو کشف خواهید کرد.

شما ۱۰۰% مسئول هر کاری که انجام بدید یا ندید و پیامدهای اون هستید. شما در هر صورت، باز هم توسط این روح جهانی پذیرفته میشید و نمیتونید از اون عشق بدون قید و شرط بگریزید. اما بهتره که یک مسیر مثبت رو در زندگیتون دنبال کنید. به عبارت دیگه، از شادمانیتون لذت ببرید. یا به بیان دیگه ، یک روش و مسیر خوب و درست رو برای زندگیتون انتخاب کنید.

 735352_igP8aMkk

به هر حال، این معمولا اتفاق میفته که وقتی شما خوشحال هستید، به دنبال چیزها و کارهای مثبت میرید و اینکه سعی کنید آدمی‌مفیدی باشید. شادی براتون یه عادت میشه برای سرشار و منبسط بودن به سوی واقعیتی که زندگیتون رو احاطه کرده. وقتی شما خودتون رو در تائو بیشتر و بیشتر حل می‌کنید ، شادی و رضایت و پذیرش، عمیق تر و عمیق تر میشه .

وقتی در رابطه با تائو باشید، خودتون رو بعنوان یک شهروند جهانی یا جزئی از کل احساس می‌کنید.

شما یکی بودن و یکی شدن ، با همه چیز و همه کس رو احساس می‌کنید. واقعا تابه حال ، چقدر خودتون رو بزرگتر و کامل تر از این احساس کرده بودید؟

پس، از این به بعد ، چیزی که باقی میمونه ، اینه که رابطه تون رو با تائو توسعه ببخشید. توی این رابطه ، شما خودتون رو در کامل بودن و عظمت، حل میکنید.

735352_WTLkWOSF

بهش برسین.

***

(این نوشته، ترجمه‌ای است از نوشته‌ی شخصی به نام Tiffany.k (که متاسفانه منبعش رو نمیدونم، چون برام ایمیل شده بود)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *