بهانه‌ای برای نوشتن

پیاده روی در پاییز و تعمق در خویشتن

پیاده روی در پاییز و تعمق در خویشتن

هشدار

 هشدار : 

نترسید… هشدار بدی نیست! 

دوستان خوبم ، می‌خوام بگم …

مراقب باشین که پاییز تموم نشه و

یه وقت ازش بی بهره بمونین.

پیاده روی توی مناظر زیبا و شگفت انگیز پاییزی رو از دست ندید. توی پارک‌ها قدم بزنین، از چهره بارونی و رنگارنگ و آرامشبخش و هوای تمیز و روحبخشش نهایت استفاده رو ببرین.

پاییز

وقتی قدم می‌زنین، ضمن اینکه به سلامتی تون کمک می‌کنید، سعی کنید از این همه زیبایی لذت ببرین و خدا رو بابت این همه شگفتی و همه چیزهای شگفت انگیز دیگه ای که توی زندگی تون دارید شکر کنین.

بذارید یه سوالی ازتون بپرسم؟

تا حالا شده بابت «سلامتی و هماهنگی یکصد تریلیون سلول!» ِ بدن تون از خداوند و از بدن تون تشکر کنین؟  

 چیز کمی‌نیستا ….

اگه خوب فکر کنین بینهایت مورد پیدا می‌کنید که بتونید بابتش از خداوند قدردان و شکرگزار باشین.

بعد می‌تونید از این فرصت خیلی خوب استفاده کنید و در حالی که توی این مناظر زیبا پیاده روی می‌کنین، فقط و فقط به چیزهای خوب و مثبت فکر کنین و به هدف‌ها و آرزوها و رویاهاتون. وقتی با احساس خوب و مثبت و با حس قدردانی به هدف‌ها و رویاهاتون فکر کنین و اینکه برای رسیدن به اون‌ها باید چه کارهایی انجام بدین (اگر کتاب پرسش‌های کوانتومی‌آنتونی رابینز رو خونده یا شنیده باشید هم که می‌دونید چه سوالات مفیدی رو می‌تونید از خودتون در این رابطه بپرسید) …

اونوقت می‌بینین که کم کم ایده‌ها و جواب‌ها توی ذهنتون جرقه میزنن و راه حل‌ها خودشون رو نشون میدن و خودتون رو توی مسیر موفقیت پیدا می‌کنید و به آرامش و شادی واقعی می‌رسید… نمی‌دونین چطور ؟ … نگران نباشید …. شما روشش رو جذب خواهید کرد.

بهم اعتماد کنید … 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *