الهام بخش, کتاب و زندگی

با خواندن کتاب، زندگی خود را تغییر دهیم (۳)

با خواندن کتاب، زندگی خود را تغییر دهیم (۳)

اگر یادتان باشد توی پست‌های قبلی، از عادت خوب کتاب خواندن و فواید بسیار زیاد آن صحبت کردم (با خواندن کتاب، زندگی خود را تغییر دهیم (۱) و با خواندن کتاب، زندگی خود را تغییر دهیم (۲)) و گفتم که می‌خواهم به تدریج، چند تا از کتاب‌های مشهور دنیا را که خواندنشان می‌تواند باعث تغییرات مفید و موثری در زندگی ما شود، به شما معرفی کنم.

کتاب بعدی که می‌خواهم معرفی کنم، کتابی است به نام:

Getting Things Done

نویسنده: David Alle

Getting Things Done

این کتاب در خصوص سامان بخشیدن به کل زندگی شما در قالب یک سیستم و برنامه ای که می‌توانید به آن اعتماد کنید، صحبت می‌کند.

این کتاب، بطور فوق العاده ای طراحی شده برای اینکه تمام جنبه‌های زندگی شما را پوشش داده و به آنها سامان بخشد. اما بکارگیری آن، کمی‌زمان می‌برد و برای مدیریت کردن این سیستم، نیاز به مقداری تلاش و صبوری دارید و اینکه بهش وفادار بمونید.

استفان گایز (Stephen Guise)، مدیر وبسایت http://deepexistence.com و برنده جایزه Deep Existence blog (درسال ۲۰۱۱)، که از سال ۲۰۰۴ در زمینه استراتژی‌های رشد و توسعه شخصی به پژوهش و نویسندگی می‌پردازد، نیز این کتاب را تایید می‌کند.

استفان در مورد کتاب Getting Things Done می‌گوید:

“قبل از اینکه این کتاب رو بخونم، زندگی آشفته و بی برنامه ای داشتم، و حالا بعد از خواندن این کتاب، یک زندگی مرتب و ساماندهی شده ای دارم. اگر چه من درحال حاضر سیستم Getting Things Done رو دنبال نمی‌کنم! (چون خیلی پیچیده است)، اما اصول و مفاهیمی‌که توی این کتاب وجود داره، خودش، به تنهایی، بسیار ارزشمنده. و ممکنه بتونه روش اندیشیدن شما در مورد سامان بخشیدن به زندگی و چگونگی دستیابی به هدف‌هایتان را تحت تاثیر خودش قرار بده.”

و اکنون با این توصیف‌هایی که در مورد این کتاب شنیدید، اگر علاقمندید که این کتاب (البته به زبان انگلیسی است و مثل اینکه هنوز به فارسی ترجمه نشده) را بخوانید و در سامان بخشیدن به زندگی خود، ازش استفاده کنید…

من لینک دانلودش را همینجا برای شما  می‌گذارم:

[tabgroup][tab title=”دانلود کتاب” id=”1″]کتاب Getting Things Done در کتاب‌های شگفت انگیز[/tab][tab title=”نویسنده” id=”2″]  درباره David Alle [/tab][/tabgroup]

 

3 دیدگاه در “با خواندن کتاب، زندگی خود را تغییر دهیم (۳)

    1. سلام دوست عزیز.
      به این وب سایت خیلی خوش اومدین. 🙂
      لینک دانلود کتاب همونطور که در پایین نوشته هم ذکر شده، در برگه ی «کتاب‌های شگفت انگیز» در همین سایت بوده که مدتی به دلایلی، دسترسی به این صفحه رو محدود کرده بودم و متاسفانه بعدا فراموش کرده بودم به حالت اول برش گردونم.
      و حالا خیلی از شما ممنونم که متوجه این موضوع شدید و بیانش کردید تا درستش کنم. (البته اگه بدون اون همه علامت تعجب هم بیان می‌فرمودید، من متوجه می‌شدم… 🙂 )
      از لینکی که خودتون هم گذاشتید تا همراهان این وب سایت این کتاب رو از آنجا هم بتونن دانلود کنن، خیلی ممنونم.
      شاد و موفق باشید و امیدوارم همیشه به یک روز جدید سر بزنید.:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *