دانستنیها

با AnyDesk می‌توانیم در رفع مشکلات نرم افزاری به یاری دوستانمان بشتابیم

اگر می‌خواهید برای رفع مشکل ای بر روی کامپیوتر دوست تان، یا به هر دلیل دیگری (به خواست خودش) به دسکتاپ او دسترسی داشته باشید؛ میتوانید از AnyDesk استفاده کنید.

AnyDesk، ابزار دوست داشتنی و آسان و سریع و کارآمدی است برای ریموت زدن به یک دسکتاپ دیگر، که به تازگی با آن آشنا شدم.

قبلا با TeamViewer برای این منظور کار کرده بودم.

ولی کار کردن با AnyDesk را برای موارد خاص و در مواقعی که زمان و سرعت کار، برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بیشتر دوست داشتم.

AnyDesk، در هنگام بروز اشکالی نرم افزاری در کامپیوتر دوست تان یا همکارتان یا اقوام تان یا … (اگر می‌خواهید از راه دور،  در رفع آن مشکل به او کمک کنید)، یا وقتی می‌خواهید چیزی بر روی دسکتاپش را به او نشان بدهید یا به هر دلیل دیگری که نیاز است به کامپیوتر او – البته با خواست و تمایل و اجازه ی خودش – از راه دور دسترسی پیدا کنید؛ شما را نامرئی، کنار دوست تان می‌نشاند و سُکان موس و صفحه کلید او را در دستان شما قرار می‌دهد.

(یا برعکس، اگر دوست تان می‌خواهد به کامپیوتر شما ریموت بزند)

کافی است، AnyDesk را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

از اینجا

البته دوستتان هم باید AnyDesk را قبلاً (یا همین الان که نیازی به وجود آمده) روی کامپیوتر خود نصب کرده باشد.

بعد AnyDesk را روی کامپیوترتان run می‌کنید.

دوستتان هم همین کار را انجام می‌دهد.

حالا از دوست تان بخواهید، کدی را که AnyDesk – به محض اجرا – در اختیارش گذاشته، برای شما از پشت تلفن بخواند. (یا با پیام رسان، مسیج کند)

حالا شما آن کد را به طور دقیق، در باکس خالی Remote Desk خود تایپ کنید و کلید فلش مقابل اش را کلیک کنید.

بعد درخواستی از طرف شما از طریق AnyDesk به دوست تان ارسال خواهد شد که او باید درصورت تمایل، آن را Accept کند.

به محض Accept از طرف او ( و اگر رمز عبور ست کرده باشد، همچنین با وارد کردن رمز از طرف او)، شما به دسکتاپ او دسترسی پیدا خواهید کرد و اکنون می‌توانید با موس خود به راحتی در آن جابجا شوید.

AnyDesk

دوست تان دارد صفحه دسکتاپ خودش را می‌بیند، با این تفاوت که حالا دیگر این نشانگر موس شماست که روی دسکتاپ او جابجا می‌شود، پنجره‌ها را باز و بسته می‌کند، گزینه‌ها را انتخاب میکند، یا هر کار دیگری که نیاز هست انجام می‌دهید.

می‌توانید همزمان با انجام کارهایی که بر روی دسکتاپ او انجام می‌دهید، تلفنی هم به او توضیحاتی بدهید و اگر لازم است او را همزمان از پشت تلفن راهنمایی کنید.

AnyDesk تنظیماتی هم در Setting در اختیار شما می‌گذارد – از جمله تنظیمات امنیتی و حریم شخصی (Security & Privacy) – که می‌توانید آنها را به سلیقه و خواست خود تنظیم کنید.

از کار با AnyDesk لذت ببرید.

 

2 دیدگاه در “با AnyDesk می‌توانیم در رفع مشکلات نرم افزاری به یاری دوستانمان بشتابیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *