الهام بخش, بهانه‌ای برای نوشتن

دنیای شگفت انگیز درون ما

دنیای شگفت انگیز درون ما

دنیای شگفت انگیز درونمون رو  زیبا نگه داریم …

دوستان عزیزم …

تا حالا شده جسمتون، یا قسمتی یا عضوی از بدنتون با مشکل مواجه شده باشه، یا دچار درد و ناراحتی خاصی شده باشه ؟

مسلمه که برای همه ما پیش اومده …

حالا خـــــــوب دقــــت کنین…

روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌های پیش رو توی ذهتون مرور کنین.

ببینین توی این مدت گذشته، با بدنتون، با اون عضو خاص که الان درد داره و براتون مشکل ایجاد کرده، چطور و چگونه رفتار کردین … ببینین در طول روز، نوع فعالیت تون چه تاثیری بر روی بدن یا اون عضو خاص میذاره …

حتی راجع به اینکه در مورد خودتون، جسمتون و اعضای بدنتون، چگونه فکر می‌کنید و چه احساسی دارید، خوب فکر کنین.

اگه خوب دقت کنین، چیزهای جالبی در موردش کشف می‌کنین و اینجاست که می‌گین:

آهـــــــااا …!

در این رابطه می‌خوام تحقیقاتی که دانشمندی ژاپنی به نام «ماسارو ایموتو» بر روی مولکول‌های آب، انجام داد و اسمش رو گذاشت: “The Message from Water” رو بهتون یادآوری کنم که حتما خیلی از شما اون رو شنیده اید و خوانده اید. اما از آنجایی که این موضوع به نظرم خیلی جالب و قابل تأمله و مرتبط با پستی هست که امروز گذاشتم،دلم میخواد، چکیده ای از اون رو اینجا یادآوری کنم.

این تحقیقات، واقعا شگفت انگیز بود و نشون می‌داد که کریستال‌های آب، تحت تاثیر ارتعاش کلمات و احساسات مثبت و منفی انسان‌ها، تغییر شکل می‌دادن.

پروفسور «ایموتو»‌ به این نتیجه رسید که مفاهیم متافیزیکی محیط بر روی ترکیب مولکولی آب تأثیر می‌ذارن.

دکتر ایموتو معتقده که همانطور که شکل ظاهری آب نسبت به ظرف‌ها ومکان‌هایی که در آن قرار می‌گیرد تغییرمیکنه، شکل مولکولی آب هم نسبت به محیط و شرایط پیرامون خودش تغییر می‌کنه.
آب‌هایی که راکد هستند مانند آب پشت سد‌ها وآب دریاچه‌ها بدلیل عدم پویایی وحرکت از لحاظ نمای مولکولی، زشت و کریه هستند. همچنین آب‌هایی مانند آب رودخانه‌ها با وجود جاری بودن وسیلانی که داشتن، بدلیل اینکه ازمیان شهرها می‌گذرند و اکثرمردم (متاسفانه) دارای افکار منفی هستند نمای زشتی پیدا می‌کنند.
و آب‌هایی که تازه از دل کوه بیرون میان، بدلیل اینکه در معرض افکار منفی قرار نگرفته اند نمای مولکولی خودشون را حفظ کردن. 

او همچنین، در تحقیقاتش نشون داد که دعا و مخصوصا دعایی که با خلوص نیت باشه، نیز تاثیر زیادی در زیبایی مولکول‌های آب میذاره.

آقای ایموتو بر روی تاثیرموسیقی روی آب هم کار کرد. برای آب موسیقی‌های مختلفی پخش می‌کرد و واکنش مولکولی آب را بررسی می‌کرد، و پس از پخش موسیقی‌های شفابخش و زیبا، مولکول‌ها به شکل زیبایی تغییر شکل می‌دادن.

اون نشون داد که آب نه تنها از رفتار و افکار ما تاثیر می‌پذیره بلکه نسبت به نوشته‌هانیز واکنش نشان میده. ایموتو با چسباندن برچسب‌هایی روی بطری‌ها ی آب واکنش آب را بررسی کرد. ایموتو معتقده که اگر با آب با زبانهای مختلف برخورد کنیم در مقابل همه کلمه‌های مثبت، واکنش آب زیبا و در مقابل همه کلمه‌های منفی، واکنش آب زشت خواهد بود. همچنین مشاهده کرد که واکنش آب نسبت به جملات دستوری خوب نیست.


دکتر ایموتو آب را در کنار گلها قرارداد ومتوجه شد که مولکولهای آب خود را به شکل گل‌ها در آوردن!

بنابراین احساس نشاط وشادمانی و انرژی که انسان از طبیعت می‌گیره، بدلیل اینه که مولکولهای بدن ما خودشون را به شکل طبیعت در میارن.

خیلی جالبه، نه؟

حالا به حقایق زیر، خــــوب دقت کنین:

۶۰ % از وزن بدن انسان از آب تشکیل شده …. ۷۰% از وزن ماهیچه‌های انسان از آب تشکیل شده … ۸۰% از خون انسان از آب تشکیل شده … و ۹۰% ریه‌های انسان پوشیده از آب هستش …

 حالا  شما کدوم شکل کریستال رو ترجیح میدین؟!

تصمیم دارین درمورد خودتون ، جسم تون و حتی درقبال دیگران … چگونه فکر کنین، چگونه احساس کنین و چگونه رفتار کنین …؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *