الهام بخش

هماهنگی درونی و آهنگی پر شور

هماهنگی درونی و آهنگی پر شور

حقیقت را تنها از راه هماهنگی کامل درونی می توان شناخت.

IMG_20160102_210809

ما معمولا آشفته و درهم و برهم و بسیار نا هماهنگ هستیم. در ما نه یک شخص بلکه هزاران شخص وجود دارد. دارای چندین ذهن هستیم که هرکدام ما را به یک سو می کشانند.

در ما به قدری سر و صدا وجود داردکه نمی توانیم تشخیص دهیم کدام صدا مال خود ماست. یک صدا می گوید: ” این کار را بکن.” صدایی دیگر می گوید: ” این کار را نکن.”

ما در همه حال تکه تکه هستیم. چون شیشه ای که به زمین افتاده است خرد و از هم پاشیده ایم. این است وضعیتی که انسان خود را در آن می یابد! تمام آن تکه‌ها را می توان گرد هم آورد. می توان آنها را در یک کل به هم پبوست، متبلور، یکپارچه و متحدشان ساخت. لحظه ای که وجودت وحدت و یکپارچگی یابد، آهنگی پرشور نواخته می شود. تمام صداها هم نوا می شوند و تو فقط آنگاه می توانی حقیقت هستی را ببینی، بشنوی و احساس کنی.

این آهنگ همیشه هست اما ذهن ما چنان پر سر و صداست که نمی توانیم آنرا احساس کنیم. با فرونشستن سر و صدای گوش خراش درون است که می توانیم آن ندای آهسته و آرام درون را بشنویم. و آنگاه بدون هیچ شک و تردید و با یقین کامل در خواهیم یافت ” این صدای من است. این هستی است که با من سخن می گوید. ” و ندای درون، قطعی، مسلم و بی چون و چراست. تو در مورد آن ذره ای شک و تردید به خود راه نخواهی داد. و فقط بر روی سنگ‌های یقین و اطمینان می توان معبد زندگی را بنا کرد و گرنه معبد ما جز قلعه ای شنی نخواهد بود.

اوﺷﻮ

[okbox]اگر دوست داشتید، می‌توانید آهنگ زیبای Super Dreaming Day از ریچارد کلایدرمن، را هم در آهنگ‌های شگفت انگیز بشنوید.[/okbox]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *